V dneÅ¡nà dobÄ› mnoho lidà chce mÃt své vlastnà webové stránky. A to neznamená, že lidé zrovna musà nÄ›co prodávat. Tohle tedy ne. Webové stránky může mÃt opravdu každý ÄlovÄ›k, protože v dneÅ¡nà dobÄ› lidé se tÃm bavÃ. Bavà se tÃm, a tak také chtÄ›jà o tomhle psát. NapÅ™Ãklad já jsem kdysi psala blog o koÄkách a o psech, protože jako malou mÄ› ta zvÃÅ™ata opravdu hodnÄ› uchvátila a bavilo mÄ› o nich psát. Jenomže pozdÄ›ji jsem si Å™ekla, že už je to taková nuda, tak jsem si Å™ekla, že bych si také chtÄ›la založit nÄ›jaké webové stránky, ale vůbec jsem tomu nerozumÄ›la a nevÄ›dÄ›la jsem, jak na založenà webových stránek.
Moje kamarádka mi poradila, abych se obrátila na nÄ›jakého specialistu, který se v tomhle vyzná, prý abych mÄ›la vÅ¡echno dobÅ™e udÄ›lané. NavÃc mi moje kamarádka Å™ekla, že kdybych pozdÄ›ji také tÅ™eba chtÄ›la na svém webovém e-shopu nÄ›co prodávat tak, aby si to vÅ¡echno mÄ›la dobÅ™e udÄ›lané, aby se toho vÅ¡em lÃbilo. Řekla jsem si, že tohle vlastnÄ› nenà tak úplnÄ› Å¡patný nápad, že je to skvÄ›lý nápad, tak jsem kamarádce Å™ekla, jestli tÅ™eba nevà o nÄ›kom, kdo má opravdu skvÄ›lé recenze a je profesionál, že by umÄ›l tÅ™eba udÄ›lat také webové stránky a podobnÄ›. A tÅ™eba také internetovou reklamu nebo internetový marketing.
JednoduÅ¡e vÅ¡e, aby se mi potom v budoucnu daÅ™ilo. I když zatÃm tedy nemám v plánu, že bych nÄ›co prodávala, ale Å™Ãkala jsem si, že tÅ™eba do budoucna ÄlovÄ›k už nevÃ, co bude dÄ›lat. Bude se chtÃt zmÄ›nit úplnÄ› o sto procent, a tak je úplnÄ› jasné, že bude chtÃt mÃt vÅ¡e pÅ™ipraveného dopÅ™edu. NÄ›co dopÅ™edu pro pÅ™Ãpad nouze, proto jsem si Å™ekla, že nejlepÅ¡Ã je, když lidé také uvažujà a Å™eknou si, co by tÅ™eba dÄ›lali za pÄ›t nebo za deset let anebo tÅ™eba za rok za dva. Tohle je úplnÄ› jedno, protože ÄlovÄ›k se mÄ›nà a mÄ›nà se i jeho názory a nápady. Takže nemůžete brát v potaz názory ÄlovÄ›ka, který Å™Ãká, že už v životÄ› nebude nic dÄ›lat anebo že bude do konce života dÄ›lat tohle.